انتقال تجهیزات كارخانه های زباله سوز به كشور درحال انجام است
نوشته شده توسط : zwembril

'محمدجواد محمدی زاده' روز پنجشنبه در دهه مباركه فجر و در حاشیه افتتاح تصفیه خانه صنعتی شركت فرآورده های لبنی كاله آمل به خبرنگاران گفت: در یك ماه آینده سفری را به كشور چین به منظور نظارت بر نحوه انتقال تجهیزات كارخانه های زباله سوز انجام خواهم داد.

وی با بیان اینكه احداث كارخانه های زباله سوز از مصوبات سفر هیات دولت به استان های مختلف كشور است، اظهارداشت: تعهدات دولت برای احداث این كارخانه ها بر اساس برنامه های زمانبندی شده انجام خواهد شد.

وی به تعهد وزارت كشور نسبت به تامین بخشی از اعتبارات این كارخانه ها اشاره كرد و گفت: به نظر می رسد وزارت كشور دراین زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشد.

وی روند احداث كارخانه های زباله سوز در مازندران را مطلوب و جلوتر از دیگر استان های كشور ذكركرد و گفت: علاوه بر كارخانه زباله سوز، كارخانه های كمپوست نیز در مازندران جوابگوی حل معضل زباله این استان است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست كشور در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه حفاظت از عرصه های منابع طبیعی كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به كمبود نیروی انسانی، به كارگیری تجهیزات نوین ازجمله دوربین های پیشرفته در دستور كار این سازمان قرار دارد.

محمدی زاده با بیان اینكه درحال حاضر دریاچه ارومیه با تجهیزات پیشرفته تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد، گفت: دولت نیز برای استخدام نیروهای جدید برای حفاظت از عرصه های طبیعی مجوزهای لازم را صادر كرده است.

وی همچجنین از به كارگیری سربازان وظیفه برای حفاظت از عرصه های طبیعی و ملی كشور خبر داد و گفت: با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تعداد سربازان وظیفه كه باید در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست باشند، از یكصد نفر به یكهزار نفر افزایش یافته است.

وی در ارتباط با انتقال دو قلاده ببر از روسیه به میانكاله مازندران گفت: مراحل آماده سازی پایگاه نگهداری دو قلاده ببر در میانكاله به اتمام رسیده و درآینده نزدیك این زوج از روسیه به منطقه انتقال می یابند.

تصفیه خانه صنعتی كارخانه فرآورده های لبنی آمل با ظرفیت هفت میلیون لیتر در روز با سرمایه گذاری 75 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. ك/3

2501/2585/402/508





:: برچسب‌ها: پاریس , نیویورک , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: